ایران می‌تواند استفاده از انرژی تجدیدپذیر را ۶ برابر افزایش دهد!

آفتاب الکتریک/پارس سولار.

logo لطفا منتظر بمانید...

ایران می‌تواند استفاده از انرژی تجدیدپذیر را ۶ برابر افزایش دهد! 2 مرداد 1395

ایران می‌تواند استفاده از انرژی تجدیدپذیر را ۶ برابر افزایش دهد!

دیکسون گفت: WINDEURO امکان ارتقای تولید انرژی از تجدیدپذیرها در ایران به 6 برابر میزان کنونی را دارد.

 
  
پیام نفت:

گیلس دیکسون مدیر عامل انجمن علمی انرژی بادی اروپا در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به پتانسیل بالای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران گفت: پتانسیل انرژی‌های تجدید پذیر بخصوص  انرژی بادی در ایران خیلی زیاد و حتی بیشتر از اروپاست و ما امیدواریم که بتوانیم کمک کنیم  در حد کافی روی این پتانسیل سرمایه گذاری شود.

وی درباره کمک این انجمن جهت ارتقای بکارگیری انرژی تجدیدپذیر در ایران اظهار داشت: کمک ما به این صورت است که بزرگترین سازندگان و پشتیبان‌های توربین‌های بادی که عضو این انجمن هستند را وارد ایران کنیم تا بتوانند پتانسیل انرژی بادی را در ایران در حد ۳۰ گیگابایت در مارکت برسانند.

دیکسون خاطرنشان کرد: یعنی windeuro  معتقد است که ۶ برابر آنچه در ایران تارگت گذاشته شده باید انرژی بادی در ایران ایجاد شود.  

وی یادآور شد: ایران در زمینه انرژی خورشیدی نیز پتانسیل خوبی دارد و کشوری است که می‌تواند از انواع و اقسام انرژی استفاده کند.

مدیر عامل انجمن علمی انرژی بادی اروپا همچنین اظهار داشت: با توجه به وزش خوب باد در ایران قیمت تولید برق از این آن می‌تواند بسیار پایین بیاید و حتی کمتر از اروپا و تا نرخ ۶۰ یورو سنت هم برسد.