بهره‌ مطلوبی از انرژی خورشیدی نبردیم!!

آفتاب الکتریک/پارس سولار.

logo لطفا منتظر بمانید...

بهره‌ مطلوبی از انرژی خورشیدی نبردیم!! 25 مرداد 1395

بهره‌ مطلوبی از انرژی خورشیدی نبردیم!!

خبرگزاری فارس: بهره‌ مطلوبی از انرژی خورشیدی نبردیم

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما کشوری هستیم که زودتر از کشور ترکیه در بحث انرژی خورشیدی فعالیت داشتیم، اما نتوانسته‌ایم بهره‌ مطلوبی در این زمینه داشته باشیم.زیرا ما نفت و گاز ارزان داشتیم .اما ترکیه نداشت!!

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهان، حسین امیری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح برق‌دار شدن 31 روستا در شمال استان کرمان اظهار داشت: با تلاش نظام اسلامی و کارکنان شبکه برق به جایی رسیدیم که روستاهایی زیر پنج خانوار برق‌دار می‌شوند.

وی بابیان اینکه سال‌ها تلاش شده تا در این زمینه توسعه پیدا کردیم، بیان داشت: نگاه ما باید تغییر کند و باید نگاه کیفیت‌بخشی و اقتصادی به این موضوع داشته باشیم.

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: کشور ما ظرفیت تولید انرژی خورشیدی بالایی دارد و باید زمینه‌ها را در این راستا فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: ما کشوری هستیم که خیلی زودتر از ترکیه در بحث انرژی خورشیدی فعالیت داشتیم، اما نتوانسته‌ایم بهره‌ مطلوبی در این زمینه داشته باشیم.

وی ابراز داشت: مجلس و مسؤولان آمادگی دارند تا در روستاهایی که آب دارند و امکان راه‌اندازی کارهای تولیدی است، انرژی خورشیدی را در آن روستاها توسعه دهیم.