شارژر خورشیدی همراه

آفتاب الکتریک/پارس سولار.

logo لطفا منتظر بمانید...

شارژر خورشیدی همراه 27 بهمن 1395

شارژر خورشیدی همراه

این روزها شاهد تحولات عظیمی در وسایل قابل حمل هستیم و آن‌ها روز به روز باریک و باریک‌تر می‌شوند. یکی از اجزایی که به کم شدن ضخامت گوشی‌های هوشمند کمک بزرگی کرده باتری لیتیوم یون است.

به گزارش پیگاه خبری هم رسان، هنوز باتری‌ها و پاور بانک‌ها نتوانسته‌اند از یک «انقلاب نازک‌تر شدن» بهره مند شوند. بیشتر پاور بانک‌ها معمولاً مثل یک پاره آجر ضخیم و جاگیر هستند و اگر بخواهیم مدل باریکی از آن‌ها را انتخاب کنیم باید از میزان باتری آن مایه بگذاریم. یا انتخاب راحت‌تر این است که PocketPower بخرید. این پاور بانک نه تنها به راحتی در جیب شما جا می‌شود، بلکه از 4 پنل خورشیدی تشکیل شده که بی وقفه کار می‌کنند تا دستگاه‌های شما هرگز بی شارژ نمانند. مهم‌تر اینکه این پاور بانک گوشی شما را به طور مستقیم با استفاده از انرژی خورشیدی شارژ می‌نماید. بنابراین لازم نیست آن را برای اولین بار به شارژ بزنید و اصلاً هیچ وقت لازم نیست تا آن را شارژ کنید.

به همین دلیل این پنل های خورشیدی بهترین گزینه برای شارژ دستگاه‌های مختلف هستند. آن‌ها فوق العاده باریک (هر پانل فقط 2 میلیمتر ضخامت دارد) و انعطاف پذیر هستید. ضمناً این پاور بانک فوق العاده سبک بوده و تنها 200 گرم وزن دارد.

شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که اگر هوا بارانی باشد چه؟ مشکلی نیست! پنل های PocketPower در باران، شن و ماسه و حتی برف نیز قادر به انجام کار خود هستند. تمام چیزی که شما نیاز دارید نور خورشید است و مهم نیست که در چه شرایط آب و هوایی قرار دارید. طراحی تاشوی PocketPower به شما اجازه می‌دهد آن را بر روی هر سطحی بگذارید و یا حتی می‌توانید آنرا به کوله پشتی خود وصل کنید و در حین راه رفتن همزمان به شارژ گوشی خود بپردازید. استفاده از PocketPower به معنای واقعی کلمه ساده است و فقط کافی است یک سر کابل آن را به گوشی خود وصل کنید. تنها چیزی که لازم دارید نور خورشید است تا به طرز معجزه آوری گوشی هوشمند شما شارژ شود.